Persbericht: Style elke haarlok perfect in één beweging.

Remington introduceert Air Plates; 's werelds eerste straightener met verende platen voor optimaal contact en ultieme stylingprecisie

De haarexperts van Remington lanceren Air Plates - 's werelds eerste straightener met verende  platen om elke lok in één beweging te stylen.

De unieke verende platen van de Remington Air Plates missen geen haar, alle haren worden lok voor lok meegenomen en getemd. Bij elke beweging passen de revolutionaire flexibel bewegende platen zich aan je haar aan en nemen - in tegenstelling tot standaard stijltangen - met elke beweging elke lok mee waardoor je in slechts één beweging prachtig gestyled haar hebt.

Bovendien komen de verende platen niet in aanraking met de buitenkant van de straightener, waardoor de uiteinden koeler blijven dan bij een standaard straightener. Houd de Air Plates met beide handen vast en creëer met ultieme controle en precisie krullen en golvend haar. De koelere buitenkant helpt ook om krullen goed te fixeren, waardoor je haar de hele dag perfect in model blijft.

De keramische platen met zwart titanium coating, die drie keer zo lang meegaan*, zorgen voor een soepeler glijden. Hierdoor glijden de Air Plates van de aanzet tot de punten moeiteloos door je haar, en heb je in een mum van tijd prachtig steil haar. Dankzij de variabele verhitting tot 230°C, is deze straightener geschikt voor alle haartypen. Of je nu een favoriete look wilt nadoen of met een totaal nieuwe look wilt experimenteren, Air Plates helpt je om het haar te krijgen waarvan je altijd hebt gedroomd!

Remington Air Plates is vanaf april 2017 verkrijgbaar voor €79,99 verkoopadviesprijs bij o.a. Bol.com, Coolblue, Krëfel en Media Markt.

Specificaties van de nieuwe Air Plates van Remington:

• 's Werelds eerste verende platen
    • Maximaal contact voor efficiëntere resultaten
  • Keramische coating met zwart titanium
    • 2x soepeler glijden*
    • keramiek gaat 3x zo lang mee*
    • 10x meer keramiek*
  • Cool Touch-technologie - de uiteinden worden niet heet
  • Verschillende temperatuurinstellingen tot 230°C
  • Langere platen (100 mm)
  • Warmt op in 15 seconden
  • Automatische uitschakeling
  • Universeel voltage
  • Meedraaiend snoer van 1,8 m
  • 3 jaar garantie

*vergeleken met een standaard Remington-straightener

Over Remington

Gedreven door innovatie, helpt Remington - als onderdeel van Spectrum Brand Holdings Inc. - al 80 jaar mensen over de hele wereld om de beste versie van zichzelf te laten zien. Dat doen we met behulp van de laatste technologie en in samenwerking met beautyprofessionals uit de hele wereld. We vervaardigen elektrische producten voor persoonlijke verzorging die doen wat ze beloven, daadwerkelijk verzorgen en keer op keer de beste resultaten geven.

Ga voor meer informatie over Remington naar www.Remington.be.