Remington presenteert “FROM DUDE TO DIVA”

Jongen transformeert in 4 popdiva’s met de nieuwe Remington Air Plates ​

Met ‘s werelds eerste stijltang met verende platen kun je jezelf in elke andere look veranderen. Dus toen Remington de nieuwe Air Plates door de bos krullen van een nietsvermoedend model ging, ontstonden er vier heel onverwachte popdiva looks.

Het makeover team
Remington nodigde het perfecte make-over team uit voor de ultieme metamorfose. Haarstyliste Floor Kleyne, die onder andere werkt voor ELLE en Cosmopolitan. Visagiste Yo-Kaw Pat is werkzaam voor diverse merken en magazines, zo blogt ze o.a. voor Vogue. En fashion stylist Inez Naomi ken je misschien van haar werk in Glamcult en Sicky Magazine. Fashion fotograaf Colin Hill vereeuwigde het model in 4 prachtige portretten.

Over Remington Air Plates
Zoals je aan de popdiva looks ziet, kun je met de Remington Air Plates alle kanten op: van steil haar tot mooie golvende beach waves of een volle bos krullen. Dankzij de unieke verende platen wordt er namelijk maximaal contact met het haar gemaakt waardoor je met één enkele beweging al een perfect resultaat hebt. En dankzij de Cool Touch-technologie blijft de behuizing koeler, waardoor je de straightener ook in het midden of uiteinde vast kunt pakken, voor een betere grip en betere resultaten. Met de Remington Air Plates heb je dus meer controle tijdens het stylen en ben je sneller klaar! Dus of je nu voor glanzend steil haar gaat of mooie krullen - met de Air Plates kun je alle looks uitproberen!

Nice to know, de Air Plates:

• Is ‘s werelds eerste stijltang met verende platen – voor maximaal contact met het haar, zodat je in één beweging je haarlok kan stylen
  • Heeft stylingplaten met 10x dikkere keramische coating* en zwart titanium – de stijltang glijdt soepeler door je haar en creëert een glad en zijdezacht resultaat
  • Is in slechts 15 seconden klaar voor gebruik
  • Heeft Cool Touch-Technologie – de koele behuizing zorgt voor meer controle en precisie tijdens het stylen
  • Heeft maar liefst 5 verschillende temperatuurstanden – van 150°C tot 230°C

* dan een standaard Remington straightener

De Air Plates kost €79,99 en is o.a. verkrijgbaar bij Media Markt, Krëfel en Exellent winkels. Meer informatie over Air Plates vind je op:  http://be.remington-europe.com/nl/air-plates

Over Remington

Gedreven door innovatie, helpt Remington - als onderdeel van Spectrum Brand Holdings Inc. - al 80 jaar mensen over de hele wereld om de beste versie van zichzelf te laten zien. Dat doen we met behulp van de laatste technologie en in samenwerking met beautyprofessionals uit de hele wereld. We vervaardigen elektrische producten voor persoonlijke verzorging die doen wat ze beloven, daadwerkelijk verzorgen en keer op keer de beste resultaten geven.

Ga voor meer informatie over Remington naar www.Remington.be.